azryn96's FotoPage

By: asryanie sanin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 11-Nov-2008 08:22 Email | Share | | Bookmark
Majlis Penyampaian Hadiah & Penutup Tadika 2008

 
 
 
View all 6 photos...
Tarikh: 11.11.2008
Tempat: Kelas Tadika @ Parit Besar
Acara: Majlis Penyampaian Hadiah & Penutup Tadika 2008


Amek cuti ari nie sbb En. Azlan xdpt nk g majlis kt sek Aqmyl. Cikgu bagi penyata kemajuan, alhamdulillah...walaupun Aqmyl xdpt no. 1, tp pelajarannya memberangsangkan. Yelah...kt umah bukannya nk buat homework yg cikgu bagi ke aper...asyik main combat jer. Abis disusunnya 1 umah ngan combat dier. Bila terpijak...sakit woiii...maner laa xbising mulut mama dier nie.

Pagi tu ada peraduan mewarna keluarga. Mmmm....dier mewarna skit jer...mama dier nia yg kena abiskan. Dia syok tgk kengkawan lain siapkan, tp dia x abiskan pon. Hai...anak...anak...





Nie Roziani Ya'cob, kawan baik sejak kecik2 lg. Dulu, aku, dier ngan Yan sej=kolah sesama. Tup... tup...anak ktorg pon sek. sesama gak. Dia nie pegnen, abis majlis kt sek. nie trus kena masuk wad sbb dh due. Patutnya kena masuk smlm, tp dier minta postponed smpai tghari nie sbb nk menghadirkan diri kt cni.


Saturday, 8-Nov-2008 08:10 Email | Share | | Bookmark
Majlis Tabikarama, Graduan & Penyampaian Sijil 2008

 
 
 
View all 4 photos...
Tarikh: 08.11.2008
Tempat: Summit Parade Batu Pahat
Acara: Majlis Penyampaian Sijil & Tadikarama



Aku g ngan Aqmyl berdua jer. En. Azlan sejak hari Khamis lepas dh "tumbang". Dmm daa....dmm panas. Kira 1-2 minggu nie mmg minggu sakit dier gamaknya. Minggu lepas kena kayap kt bhgn belakang badan. Dpt MC 2 ari.


Saturday, 1-Nov-2008 15:22 Email | Share | | Bookmark
Eddi bertunang @ Sg Duyong, Melaka

 
 
 
View all 18 photos...
Alhamdullih...akhirnya hari yg dinanti tiba akhirnya. Hari nie, rombongan meminang dari abg Eddie tiba di Melaka Bandaraya Bersejarah nie untuk menyunting Haiza (maap yer...lupa lak nama penuh). Rombongan kami bertolak dr BP dlm kul 11.00 pagi. Lebih kurang 8 bijik kereta gak laa sumernya.

Dari jauh dh nmpak kanopi kt depan umah cik Haiza. Ramainya tetamu, baik kawin jer trus nie, Eddie. Bertunang ngan org Melaka, mcm biasa laa, kena ler berpantun. Nasib baik gak, wakil rombongan pihak lelaki, Cik Din kenal ngan wakil pihak pompuan. Mereka nie sama2 blajar kt USM dulu, so pantun2 biasa jer laa. Sekadar utk memeriahkan majlis.

Time menyarungkan cincin, aku menyibuk sama masuk bilik bakal pengantin nie. Bukan main berseri2 lg wajah cik Haiza nie kita nie bila secara rasminya dia telah menjadi tunangan Abg Eddie. Tdi si Eisya d'teddy bear (bakal adik ipar ler nie...) dh serahkan 1 bouquet bunga ros. Adusss...seronoknya.










Insyaallah...jika tiada aral melintang, majlis perkahwinan mereka bakal diadakan tahun depan. Berkemungkinan besar maser cuti sekolah bulan Mei nanti. Tahniah Eddie!!! Tahniah Haiza!!!!


Wednesday, 22-Oct-2008 14:22 Email | Share | | Bookmark
Ahda konvo @ UPM

 
 
 
View all 25 photos...
Smlm amek half day, so dh gerak ke umah Ahda ptg smlm. Smpat suh EE blikan roti john kt psr mlm. Kbtulannya ari nie ader psr mlm kt Bandar Sri Putra nie kan...so dpt laa mkn roti john yg sodap tu lg. 2A punyalah seronok dpt g umah mak ngah dorang lg. Awal2 dh tanya, g umah mak ngah brapa ari? Dorang hengat nk stay lelama cam ari tu lg gamaknya. Si Aqmyl dh ckp nk g mandi kt swimming pool sok. Bole jer sayang...

Mak, Bak ngan Ahda pepagi lagi dh pegi. Bukannya aper, nk parking dekat ngan dewan konvo ler tu. Oppss...luper lak nak ckp. Alhamdulillah...adik aku ni berjaya amek master econs kt upm nie. Punyalah semangat nk amek master, dier sanggup berulang alik 2-3 kali seminggu dr Berjuntai Bestari ke Serdang. Maser tu dia keje kt Unisel, tp kini dh keje tempat lain lak. Tahniah Mak Ngah!!!! Sumer bangga ngan kejayaan mak ngah!!!!





Kami smpai UPM kul 10 lebih. Terpusing2 gak ler nk cari parking. Smpai kt tapak konvo tu, 2A dh nmpak menatang nie. Adusss...kehulu kehilir laa dorang bwk menatang nie.



Ahda awal2 lg dh pesan, dia x moh bunga. Aku ckp ngan EE, ada ke org konvo x moh bunga? Kata EE, ada...Kak AA laa tu. Jadi aku belikan jer coklat nie. Itupun 2A siap mkn 2 ketoi. Bertuah punya anak. Lps tu merengek, kepanasan ler tu. Putera lilin tul anak aku nie.

Siap2 bergambor sumer, trus g umah Cik Med kt Bdr Tasek Selatan. Makan tengahri kt ctu. Lps tu g umah Cik Yem lak kat Cheras. Mkn lg. Masa nk balik tu 2A smpat posing kt motor ronda2 kotaraya nie.






Saturday, 11-Oct-2008 12:55 Email | Share | | Bookmark
Majlis Persandingan Lina & Fauzi

 
 
 
View all 13 photos...
...SELAMAT PENGANTIN BARU...



Pegi umah pengantin pon dh dkt2 kul 2. Maner xnyer..mak aku g rewang tinggalkan aku kat umah ngan kain baju lum basuh. Jadi aku kena laa basuh kain dulu...sidai kain lg....basuh pinggan lagi...kemas umah lagi....tu yg lmbt. Smpai ctu...sumer dh smpai. Maap la yer...aku lmbat skit. Jumpa pengantin...ulur hadiah...jumpa tuan tanah...ehhh...tuan tanah lak...tuan umah....salam kaut....lps tu kami sekeluarga isi porot laa aper lg. Wahhh...sodap btul makan nasi beriani, lauk2nya pon pelbagai: dalca...ado, ayam masak mera...ado, kurma lembu....ado, daging kambing...ado...tu lum lg ngan paceri nanas...sodap....mmg kira marvelous laa.

Burrppp...oppsss...sorry, ngam2 udah jer makan, kompang pon bunyi. Pengantin smpai nie woiii...




Mcm biasa kena bayar tol dulu yer sblom dpt naik pelamin. Aku, Azela ngan Yan pon x lpskan pluang jugak beb nak kutip tol nie. Mak buyung berdua tu x nak joint lak. Sajer jer nk menyakat pengantin. Smpai abis red packet yg sedara Fauzi nie bwk dibuatnya.

Haaaaaa....peringatan kpd sesiapa yg bakal berkahwin ngan gadis dari Johor...anda dinasihatkan menyediakan duit tol byk2 k. Kalau sedara mara pengantin ramai...lg jenuh korang dibuatnya. Lagi kalu kena sedara mara yg memang kaki sakat....berpeluh laa pengantin & pengapit dibuatnya. Duit mak andam utk bukak kipas pon kenan bayar gak tau. Pandai2 korang laa....


Yg seronok bila ada majlis kawin nie sbb dpt kumpul ngan sumer "kupu2" aku nie. Reunite semula ngan Azela, Intan, Lin & Yan. Nielah pluang nk borak2 sakan ngan dorang, sumer dh jadi/bakal jadi mak budak, tapi bila dh kumpul sesama....huh...mengalahkan anak dara lak dier punya kecoh. Lupa anak...lupa laki jap dibuatnya. Yg bestnya, sumer giler gambo, jap klik saner, jap klik cni. Penin kepala laki aku dibuatnya. Jgn mara yer en. Azlan....bukan selalu dpt pluang kumpul ngan kerabat sesama cam nie.





[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net